به گزارش ایسنا، سایت تائوبائو که بخشی از گروه علی بابا است، جزییات دیگری درباره این موتور جستوجو نداده است، اما تحلیلگران میگویند این اقدام به معنی تقویت جایگاه این شرکت به عنوان بزرگترین فروشنده آنلاین و سایت حراجی در چین است.
بر اساس گزارش شرکت تحلیلی "آنالیز اینترنشنال"، این وب سایت که اغلب بهعنوان نسخه چینی eBay شمرده میشود، در حال حاضر 75 درصد سهم از بازار فروش آنلاین در این کشور دارد، در حالی که تائوبائو در تجارت الکترونیک تخصص دارد، این شرکت فنآوری موتور جستوجوی خود را نیز طراحی کرده و سال گذشته موتور جستوجویی برای محصولات عرضه شده برای فروش در وب سایت خود راهاندازی کرد.
به گفته تحلیلگران، راهاندازی "ایتائو" تنها کاربران بیشتری را به وب سایت تائوبائو میکشاند اما این وب سایت را هم در رقابت مستقیمتری با غول موتور جستوجوی چینی بایدو قرار میدهد که بازار جستوجوی این کشور را در اختیار دارد.